Persbericht van de week – week 25

Ter gelegenheid van vaderdag heeft Palmolive, de fabrikant van “persoonlijke verzorgingsproducten” een onderzoek uitgevoerd dat heeft aangetoond dat mannen maar weinig nodig hebben om gelukkiger te worden…

Die marketingmenschen kunnen dat natuurlijk mooi verwoorden!

Laat ze ongestoord naar muziek luisteren, geef ze goede seks, trakteer ze op een mooie fles wijn of laat ze denken aan zee, zon en warmte. Een automagazine, de Playboy of de Nieuwe Revu lezen scoren ook hoog. Kortom, een Vaderdagcadeau vinden hoeft dus helemaal niet zo moeilijk te zijn.

3 Reacties to “Persbericht van de week – week 25”

  1. vla :

    Zeg, het heeft niets met niets te maken, maar ziet elke bezoeker nu onderaan de site ‘Corporate Blog’? 🙁 Ik dacht dat ik bijzonder was… 😉 😀

  2. autoblogger :

    Yep, we zijn helemaal “open” 😉

  3. vla :

    Wouter z’n gyrosscheet zal hem nog lang achtervolgen… 😈

Laat een reactie achter

Je moet eerst inloggen om te kunnen reageren...