De deur valt in het slot en natuurlijk liggen m’n sleutels op de bestuurdersstoel… Ik bel mijn garage en binnen een kwartier staat de bedrijfsleider met ijzerdraad het slot open te friemelen. Zijn hernia zit ‘m een beetje in de weg, maar uiteindelijk weet hij de auto zonder deuken en krassen open te krijgen. Kosten? EUR 15,-
Ik ben ooit bij ze terecht gekomen omdat de (merk)dealer een reparatie moest uitvoeren a EUR 1.500,-. Met een beetje speurwerk kwam ik bij AutoFix Harderwijk terecht waar diezelfde reparatie, weliswaar zonder merkonderdelen me EUR 600,- kostte. Gisteren heb ik de auto weer afgeleverd voor een APK en grote beurt. Mijn vaste monteur belt me ietwat verschrikt op en zegt dat er nieuwe banden, remblokjes en een draaagarm bevestigd moeten worden. Hij somt nog wat reparaties op en legt uit wat noodzakelijk is en wat nog even kan wachten. Hij voelt zich bezwaard dat er onder aan de streep een flink bedrag staat en geeft aan dat we ook kunnen kiezen voor een ander merk banden dat ons zeker EUR 70,- scheelt. ‘Geen zorgen’ zeg ik terug, alsof het zijn auto betreft. ‘Doe die Michelin-banden maar en voer alle werkzaamheden uit. Ik wil deze zomer met een gerust hart op vakantie’. ‘Lotte dat gaan we helemaal in orde maken!’ roept hij opgelucht. Even later bel ik terug en verklaar dat ik geen vervoer heb om de auto op te halen. Dat blijkt natuurlijk geen probleem te zijn. Zonder gedoe en extra kosten brengen ze de auto einde van de middag langs. Geen bullshit, maar gewoon snappen dat je een klant liever terug ziet komen met een glimlach dan met een uitgedraaide poot. Dus Harderwijk en omgeving: AutoFix Harderwijk. Ik gun die jongens klandizie!
Geef een reactie