We vinden dat er te weinig naar de EBITDA wordt gekeken, iets om het management in te wrijven.
En er zijn meer irritaties, vooral door de handelswijze van onze topmanagers, directeurs en aandeelhouders. Althans, zo lazen we in onze eigen mailbox:
Beste Autoblog,
Ik ben al jaren een liefhebber van jullie website.
Maar als het niet meer mogelijk is om (irritante, ongewenste, ongevraagde) reclame weg te klikken, zal ik moeten concluderen dat jullie het punt hebben bereikt waar jullie de inkomsten van reclame belangrijker vinden dan de kwaliteit van jullie dienst. (dit bij openen foto’s heden van de Mercedes S65 AMG)Verander dan de naam van de site in reclameblog.
Misschien ben ik geen doorsnee bezoeker, maar ik bezoek de site voor de informatie, plaatjes en filmpjes van auto’s. De toename van reclame afgelopen jaren op jullie site neem ik voor lief, doordat ik begrijp dat de schoorsteen moet roken. Maar misschien kunt u degene aan het roer duidelijk maken dat ik (waarschijnlijk de meeste bezoekers) niet de site bezoeken om de zakken van jullie topmanagers, directeurs en aandeelhouders te vullen.
Deze 3 minuten hebben net zo veel opgeleverd als mijn laatste bezoek aan uw site…..
vriendelijke groet,
e1000bmw zegt
Topmanagement? Zijn er nog vacatures? 😀 😛
e1000bmw zegt
Als abonnementhouder ben ik natuurlijk ook een soort van aandeelhouder…met winstuitkering in de vorm van filmpjes, geen reclame (gaat soms wel eens mis) en reclamegoodies (welke?).. 😛 😉