GTO is dood, Automotive News Europe is dood, etc. Onder het mom van de crisis worden steeds meer maatregelen genomen die al veel eerder hadden moeten worden doorgevoerd. Ik vond toevallig een relevante video met Marc Andreessen, een zeer succesvolle ondernemer en investeerder in Sillicon Valley. In het interview geeft hij ons een tip: stop the presses!
Journalist Charlie Rose interviewt Marc Andreessen, welke vooral bekend is als mede-ontwikkelaar van Mosaic (AKA Netscape, de eerste grafische webbrowser uitgebracht in 1991), mede-oprichter en president van Ning, investeerder in diverse startups zoals Digg, Plazes en Twitter en bestuurslid van Facebook en eBay.
Meer info over het interview op TechCrunch.
mashell zegt
Een bepaald autoblad dat wekelijk verschijnt en waarvan autoblogger niet wil weten adverteert anders nog heftig voor de GTO. En dat artikel met die Rode Maserati GT tegen die DBS lijkt me wel interessant. Alleen wil ik daar geen 10 euro voor betalen, ik wacht wel tot het in zo’n tijdschriftenpakket van 5 euro zit.
autoblogger zegt
anwbAuto gaat ook downsizen?
http://www.autoblog.nl/archive/2009/03/26/krant-anwbauto-niet-meer-wekelijks-maar-vierwekelijks
En Autovisie komt met vervanging voor GTO? (1 april)
http://www.carwoman.nl/2009/03/25/autovisie-on-the-move/
autoblogger zegt
Mooie video over papieren uitgevers!
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=230076&title=End-Times
autoblogger zegt
En nog een mooie video voor de liefhebbers:
http://commissiebrinkman.nl/video/kees-zegers/